Sommar eller?

Jisses alltså, snart är det sommar. Det är faktiskt snart, för den börjar planeras nu... Jag har lite ångest för att den snart är här, jag har så mycket att göra innan och så mycket att spara pengar till. Hur ska det gå. Mina planer att ta körkort verkar inte kunna uppfyllas iaf. Inte innan hösten, vilket också menas med kanske i vår. Men det går vi inte in på nu. Spanienresan verkar bokas och blir ca en dag efter ett planerat EM. Pappa är lite sur för att EM alltid krockar med planerna för Spanien, i sommar får jag återigen åka ner efter dom. (Om allt går som planerat)
Sedan MÅSTE jag till Åhus i sommar, antagligen första veckan i augusti, den som vill får följa med för jag kommer åka utan föräldrar och elände. Vi får se om man hinner och har råd med någon annan stor resa, jag och Malin har ju en väldigt stor England"resa" planerad.
Kul att man har blivit vuxen med fyra veckors semester i sommar, kul.

Instickare
, Lova ska tydligen ha kalas här hemma imorn med hennes dockor (hon är sjuk). Så nu har hon sminkat sig lite. Jag var tvungen att ta kort när hon kom in i mitt rum och ville visa sitt mästerverk.

 
Ser ni det fina blåglittriga?


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga tjejer i bakrunden på andra bilden. Haha, jag dör. Lova är söt hon me, fast på riktigt!

2009-11-24 @ 07:54:32
URL: http://fritzlovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0