Sorry!

I know, dålig uppdatering... kom i bra tajming till att Emelie sa att jag var usel på att uppdatera, men riktigt så usel är jag väl inte? (undantag till nu då) Nu sitter jag iaf hemma och har haft farmor och farfar på besök. Kul, för man träffar dem mer sällan nu med jobb och träning hela tiden samtidigt som de reser runt i världen.

Helgen bjöd på inflyttningsmiddag hos Hanna, riktigt fin lägenhet i Gurra var det. Efter middagen som jag kom försent till pga en träning som var grym (som vanligt) vankades det utgång. Vi satte klackarna i taket på Collage, bra och mysigt ställe måste jag säga. Hoppas att tjejen som ramlade i trappan kommer ihåg var alla hennes blåmärken kommer ifrån (som jag tveklöst kan säga att hon måste ha nu.) Jisses vilket fall hon gjorde, försökte inte rädda sig själv med att ta tag i väggen eller nåt, nej nej, pladask rakt ner. BOM. Alla vände sig om som om det var ET som stod bakom eller nåt, jobbigt för henne... 

Igår var det jobb som vanligt, stängde med Maria och Mia så det blev en rolig stängning, några timmar som gick långsamare än jag ville men mot slutet rasslade det på. Mia nekade en kille som (väldigt uppenbarligen) inte hade sitt eget leg, blev väl höjdpunkten under kvällen. Haha.

Nu ska jag ut på promme sedan mot Haninge och ännu en träning med älskade laget.


Vi drar in en bild på farmor och farfar (+ Lova) från Åhus i somras, det märks att jag saknar stället... onekligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0