Underskatta inte en dag på jobbet.

Idag var det bannemig en ovanligt rolig och speciell dag på jobbet. Jag satt i kassan i ca en timme sedan sprang jag runt på golvet. Vi har nyöppning imorn så det var mycket att göra, mycket att flytta och mycket att öppna. Mindre pengar att räkna i slutet. Rätt skönt.
Jag är grymt nöjd med min och Lisas kaffepyramid, vi klättrade på pallar och flyttade skyltar i taket. När man inte är på Eagles träning och bygger pyramider får man göra det på sitt sätt där man befinner sig... På jobbet. Kom förbi Coop imorn vetja, en riktigt festlig affär. (Jag borde få betalt för reklamen.)

Dagens sämsta: Cykla till jobbet fram och tillbaka i isande motvind. Jag fick ju rätt bra peeling i ansiktet av alla istappar/nålar som speedade mot mitt ansikte.

Fasen vad sugen jag blev på att åka skidor nu...


...Men även sugen på Jon Olsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0