Uppdatering

Igår var det söndag, vilket innebär träning för Eagles. Just den här söndagen innebar den första träningen på TYP en vecka för mig. Rätt taggad var jag. Fasen vad bra vi är, det är för träningar som går som det gick igår (knepig mening) som man vet varför man går kvar på sporten. Melissa har alltid så bra uttryck för allt. "Vi har våra 'happy moments', vårt progge i år är ju bara ett enda stort happy moment på 2,30 min" Inge Mer Med Det... vill jag säga. FETT MED "HAPPY MOMENT." Satan sa skatan!
Min kväll var inte slut efter träningen, nej nej. Även fast jag bara ville lägga mig ner och gråta för att jag var så trött i kropp och själ hade jag lovat att följa med ut. Det var ju Bellas födelsedag. Vi hade bestämt sedan innan att vi skulle gå till Cafét. Det var bara för mig att snabbt som attan sadla om hemma och bli hämtad av Patrik med Bella och Malin, partytaggarna i bilen. (väldigt skönt, det var nog anledningen till att jag kom ut från huset.)
Men väl på Cafét var det skoj, DJ tävlingen som ägde rum skulle precis starta när vi kom dit. Oväntad seger av Ego måste jag säga, däremot var det inte så oväntat taggade Ego människor där. Efter Cafét var däremot kvällen slut. Skönt.

Idag blev det staden, Isabelle skulle till NK och köpa lite saker för pengarna hon fick i födelsedagspresent. Efter det gick vi till Dennis jobb i Gallerian där vi åkte sån där grej. (Jag kommer inte på vad det heter just denna sekund.) Fasen vad kul det var, jag drog mig först för att testa men efter att Dennis serverad en framför ögonen på mig kunde jag inte säga nej. Jag ska inte fixa körkort och köpa bil, jag ska köpa en sån här. Man kan köra lite mer "Bosse trafik." Eftersom man inte behöver åka på stora vägen tar man sin egna väg och susar förbi alla köer, tjadeeeu. Ibland kommer mina Einstein tankar fram. Spelade airhockey och tittade på när Cornelia och Dojjan försökde hålla sig kvar på galna tjuren gjorde vi också.


Jätteroligt!


Så ser tävlingarna på Café Opera ut. (Fan att jag inte fick med spännisen med vit TAJT tröja, hade varit något för ögat det.)

NU ska jag inte göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0