Vad är oddsen?

Det är läskigt med slumpen! Igår när jag satt på bussen gick det på en kille som jag känner igen så stört mycket, men jag kunde inte placera honom. Idag när jag väntade på t-banan i Slussen kom samma kille igen. Jag ser att han tänker likadant om mig "varför känner jag igen henne?!" Nu har jag kommit på det, han jobbade på SÖS samtidigt som mig förut. På samma avdelning. Killen gick av tunnelbanan i Skanstull, jag med, gick till 3:an, jag med och mot Södersjukhuset, det gjorde jag med. Det är skrämmande, vad är oddsen liksom? Typ 0,0... Jag är iof rätt dålig på det här med odds, men Cillo tycks däremot alltid lyckas, när det gäller tipset och sånt skit. (Även om jag vet att det är Joa som sitter på talangen.)
Nu kom jag till och med på vad han heter, ERIK.

Då har jag iaf vaccinerat mig, så farligt var det inte. Men jag tittade INTE på nålen. Återstår att se hur jag klarar av jobbet senare. Om jag måste arbeta med endast en arm, som när jag stukade tummen.


Oh no. Du kan inte ta mig nu, Svin.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

njaaa drog väll in si så dära 945 kr i natt :) inte helt felt! med tanken på att det e rätt långt till lönen... haha

2009-11-13 @ 03:07:15
URL: http://cillosdagbok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0