Jag vet vad ni tänker nu era nollor

- Sara, har hon en blogg? Hon som aldrig ens läst blondinbellas blogg. Men ja, jag ska försöka, det finns faktiskt folk som vill att jag ska blogga. "Aldrig fel att försöka" är mitt resonemang till detta.

Så var det namnet... kan folk sluta vara wannabe Miras. Det finns inte en människa som heter Miras som har en blogg, måste då du som heter Mira lägga till ett S i slutet och förstöra min framtid som bloggare?
Mirasass blev det. Hade ju funkat med Mirass för då hade jag ju fått in ass i samma ord + Mira (titta på spanska) och SS som jag kallades förut. Inte för att jag har något med Hitler och andra världskriget att göra utan för att jag i min lite tidigare ungdom kallades SS - Salto Sara (det finns rum för att skratta åt det om ni vill) Mirass ville inte blogg.se att jag skulle heta, av någon konstig anledning.

Nog om mitt namn, jag ska försöka förstå mig på den här hemisdan lite senare och beskriva min blogg mer då. Nu är det tid för att cykla till Björknäs och hämta mitt busskort som jag tappade på bussen igår. Jag ger ris och ros till SL senare.

Kommentarer
Postat av: cleo

jag diggar det Sara!

2009-10-27 @ 14:44:57
URL: http://cleey.blogg.se/
Postat av: Terror

jag gillare också! :D

2009-10-27 @ 17:10:40
URL: http://theresens.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Du är ju en sann komiker haha

2009-10-28 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0