Nya som gamla, örnar som örnar.

Jag har inte skrivit om mitt älskade lag än. Imorn har vi vår första träning efter campet med Peter och Torian... och jag ska jobba. Jag hatar det här, när man inte kan vara på två ställen samtidigt. Ena stället känns viktigare i hjärtat och det andra stället känns viktigt för att kunna leva. Nu har vi fått vila upp oss med en veckas ledighet. Det behövdes, även om jag börjar klättra på väggarna nu. Nu vill jag bara till Svartbäcken och trääääna! Fan, vad gör man när jobbet stretar emot för mycket ibland? Jag ska försöka fixa den här veckan, jag måste till Svartbäcken och Eagles.

Här kommer ett smakprov på oss. Luuls samlade ihop några filmer och taggade oss inför EM i somras, det var den roligaste tävlingen i mitt liv. Vi var inte nöjda med vår insats i tävlingen alls för att vi visste att vi var så mycket bättre, men helvete vad roligt vi hade tillsammans. Vi badade i fontäner, lyssnade högt på "när vi gräver guld i USA", Michael, Måns mf. Vi åkte tåg med bilarna och körde minst två varv i alla rondeller med Mickan i täten, vi tävlade på motorvägen, vi åkte nedcabbat i stan och drog till oss blickar, vi dansade med ringen på restaurangen och skrattade åt/till allt i vår närhet. En grym tävling med Sveriges bästa 20 tjejer.
Progget vi har i år, 09/10 kommer vara farligt, vill jag träna nu? JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0