Langa hit lite "haligheter"

Idag gjorde jag risktvåan, det som hette halkbanan för i tiden. Jiiiiisses vad roligt det var! Jag ville bara göra om allt igen och igen och igen. Även om jag kände mig ganska säker bakom ratten hade jag en nisse bredvid mig som inte riktigt kände likadant. Ni kanske förstår om jag säger att en av hennes kommentarer var "tur att han inte ser mig när jag bromsar nu, för jag blundar". JÄDRAR vad skönt det var att höra första gången man sitter i en bil utan päronen. Eller? Men allt gick bra. Om jag får skryta lite: Jag gav henne ett tips i smyg som gjorde att hon fick cred från läraren. Booya. Och bilen går bra? Jo, ganska faktiskt.

I övrigt då. Hoppas att mina fabestosar kom iväg med planet sen, de skulle till USA i morse men planet var försenat. Vad är det med det där landet och oss? Verkar inte riktigt vilja samarbeta i år...
Nu ska jag sätta på en film och njuta av att dagen som jag varit lite nervös över gick galant. Nästa körkortsstopp blir efter Asien, innan dess ska jag bara köra, köra och köra. Eller kötta, kötta och kötta. Som man säger i Svb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0