Planering

Imorgon ska jag Malin och Hanna planera vår resa mer detaljerat. Vart vi ska och vad vi ska se. Jag och Hanna vet garanterat att vi sa snorkla i Indonesien, det blir intressant att se hur Malin gör med den saken. Med tanke på att tjejen är rädd för vatten...
När jag tänkte på månaderna vi är borta kom jag på att jag inte är hemma när Eagles har camp här hemma, ni vet när vi drar hit vår cheer-gud Peter som alltid gör oslagbara program... det är ju inte nog med att jag inte kommer träna och tävla med tjejerna i år, jag kommer inte ens vara hemma när de får progget. Något jag vet är att det kommer bli ett grymt år för er, OSS, Eagles. Ni vet... min magkänsla brukar stämma ganska bra, så tat lugnt.


EM 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0