Är jag en usel bloggare?...

... Jag är iaf en usel helg-bloggare. Verkligen inge mer med det. Jag måste berätta om min dröm i natt. Jag drömde om en bergochdalbana i Spanien, bara det att den här beerochdalbanan finns inte på riktigt. Det var alltså jag i drömmen som gjorde den verklig. Jag vet faktiskt inte om jag ska berätta hur den här bergochdalbanan var, menar min idé är INTE LITE BRA. Den är så bra att jag skulle kunna sälja ritningar på hur den ska se ut. Men okej lite kan jag säga. Tänk er parisrehjulet fast som en boll, storleken gånger 10. Det här pariserhjul ligger mitt ute i vattnet utan någn ställning (som självklart finns under vattnet) hjulet snurrar också 10 gånger så snabbt och åker inte bara runt runt, utan den chillar iväg runt på havet också. I pariserhjulet finns typ sju fler banor som också åker fram och tillbaka, upp och ner...
Fan okej, jag märker hur svårt det är att beskriva en dröm i skrift. Kan jag inte bara få lägga in en film på min dröm så skulle det bli mycket lättare. Det var en heeeelt megahäftig bergochdalbana, jag skojar inte. Jag vill bara göra den verklig nu! Fattar ni en bergochdalbana på vattnet?!?! Det ser alltså ut som att den kan gå på vatten, man ser ingen som helst ställning runt den. AS-MEGA-JÄTTE-DUNDER-HÄFTIGT. Jag ska försöka mig på att rita den. Jag kommer aldrig släppa den här idén. Den är fööör bra för det. Jisses!
Ni ser, pilarna i bergochdalbanan visar hur "vagnarna" åker i själva hjulet, de större visar hur hjulet kan åka. Dvs typ överallt.

Cool eller cool? COOL! Fatta att jag såg det här i 4D i min hjärna. Allt var på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Bella

du är inte normal, ofta du ritar en bild också haha!

2010-02-08 @ 13:20:27
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: Gini

Håller med Bella...haha

2010-02-08 @ 19:25:55
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0