Batteriet fullt.

Nu har jag äntligen kommit hem och slappnat av lite efter en dag som inneburit jobb och jobb. Först på dagiset sen bussen direkt till Coop för att slå ihjäl några timmar där. Men jag fick med mig min favoritdryck hem, med den blev jag lite piggare och gladare. Ännu gladare blev jag när Oscar kom på bussen och jag fick ha sällskap upp för mördarbacken. Efter det... vad fanns det för mat hemma då? JO TACOS! Helt jätteglad blev jag. Så dagen slutar med fulladdat batteri. Toppen, för imorn är det jobb och träning. (Grymt ovanligt, jag vet.)

Vill ni se mig och mamma med min favvodryck? Aaaaja okejdå.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Bra Sara, att du håller dig till Brämhults, fin bild!/Gabriella

2010-02-05 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0