Farsan.

Alltså Josef Fares, är inte han Sveriges bästa regissör eller? Jag tittade på Skavlan när jag kom hem från träningen, då var han där med sin pappa Jan Fares (som är bioaktuell med filmen "Farsan", premiär den 12e) Jag skrattade KONSTANT under intervjun. Okej att Jan Fares är kul i filmerna han gör (typ Kopps och Jalla jalla) men att han var en komiker privat utan något som helst manus och utan att mena det visste jag inte. Vilken klippa alltså, allt som han säger är bara jättekul. Det roligaste var att han inte förstod vad Skavlan sa eftersom han (Skavlan) kommer från Norge, så Josef fick agera tolk vid några tillfällen. Lysande Sickan.

Jag MÅSTE se "Farsan". Så är det bara.

Här är en liten del av avsnittet i Skavlan. En väldigt liten del av allt det roliga. (Attling förstör lite i mitten, men fortsätt titta)


Btw så kanske man ska skriva en trudelutt i Eagles blogg?

Kommentarer
Postat av: Gini

Ja SÅ sköna människor, påminner om morfar eller hur!

2010-02-06 @ 11:49:53
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Sara

JA, kanske var just för att han är som morfar som jag tyckte det var så störst kul?! Haha.

2010-02-08 @ 11:40:03
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0