In med en ny vecka då.

Vi är ju så lite bra nu, jag och mina örnar. Så lite bra. Ett gäng riktigt disciplinerade tjejer kan jag också tillägga att vi är. Det brukar ju inte gå så bra för vissa att ha träning utan tränare men för oss går det galant. Inge Mer Med Det. Fast oj vad jag ska sova ut imorn tänkte jag. Har inte hunnit med sånt överskattat strunt. "Sova, det kan man göra i graven" har man hört ett antal gånger och ja, jag lever fan upp till det rätt ofta.
Men vet ni vad jag mer gjort under helgen? JO köpt gymkort, fråga mig inte när jag kommer ha tid med det. Finns alltid tid för beach 2010 vettni. Tänkte exempelvis dra en repa imorn innan jobbet, superbra. Något som också är superbra är att det tar tre minuter att gå dit (utan att överdriva).


Vill ni veta något som halvt ältas i min hjärna? Att vi ska tävla VM om någon månad.
Vi snackar riktiga VM i USA. Sånt händer när man tar SM guld. Ni glömmer väl inte oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0