Lustiga huset.

Idag är jag hemma med sjukt barn. Sa jag att jag håller på att bli vuxen tidigare eller? Naj men faktum är att pappa är på någon konferens och mamma har precis börjat på sitt nya jobb så ingen av dom kunde vara hemma med Lova idag. Vad skulle jag göra idag? Jo INGENTING innan klockan 18 då jag börjar jobba. Så man ställer väl upp som barnvakt istället. Vi har övat på att hjula, lekt docka med Ramos och ätit pizza. Just nu bygger vi torn samtidigt som Boliboma är på. Rena rama "Lustiga huset" här hemma. Lova är tvärsäker på att hon inte är sjuk (för att hon vill gå på sin gympa i eftermiddag) men vi får väl se hur det blir med den saken, energi har hon iaf.

Såhär fint och städat har vi det.

Kommentarer
Postat av: Gini

TACK för en jättefin hjälp idag!!!!!!kram mams

2010-02-01 @ 22:16:56
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0