Shutter Island, maaaan.

Igår fyllde som sagt Mickan 22 år. Woow, hon fick massa kläder och annat roligt. Men det bästa var nog det fina kortet hon fick av oss. (Det vidrigaste kort jag sett, men det var kul.) Efter ett trevligt besök på Pizza Hut drog vi mot bion och såg Shutter Island. Maaaah, den var svinbra och stundtals svinläskig. Jag och Mindy satt med fingrarna framför ögonen i princip hela tiden. Det var nästan att man själv blev lite knäpp i huvudet för i slutet visste man inte riktigt vad... jag trodde jag hade dött i en av de sista scenerna. Lite jobbigt sådär. Men se den, det är den värld.
Idag är det jobb på schemat och sen träning. Just nu vill jag bara träna hela tiden! Så kan klockan bli 18.30 snart?!
Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0