JW eller?

Snabba cash var ju inte lite bra. Min man Joel skötte sig rätt grymt på duken! Malin däremot satt och skrattade i vissa scener, alltså scener där man ska gråta. Ingen känsla alls. Jag satt stirrandes mot bioduken, Emelie grät och Malin skrattade... Nääe inte så mycket komedi i filmen, även om jag ser rätt mycket komedi i JWs stekarkompisar som Nippe.
   Efter bion blev det en shoppingrunda på Götgatan, så himla kul för mig att se Malin och (framförallt) Emelie plocka på sig påsar från varje butik vi gick in i. Men jag satsar på att ha pengar i USA istället, så liite nice att shoppa där. Blev lite inspirerad efter filmen, kanske ska börja köra taxi? Jag och Malin funderade på det, vi är en aning billigare än andra taxibolag bara, med tanke på att vi inte har något körkort att visa upp. Detta kom vi på när vi kände för att göra "beach 2010" vägen lite lättare med en fet varm choklad på Wayne´s. YES.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0