Dags för some rest snart då

Nu har jag lite tid för att skriva. Jädrar vilken vecka det har varit. Jag har inte riktigt haft ett liv, eller mitt liv har varit att jobba, men nu är det nära. Imorrn är min sista jobbdag sen får jag semester i tre veckor! Sköööönt.
Idag hade Eagles en grym träning, jävligt grym och jävligt nyttig! Inget avslöjas, men vi vet vad vi ska göra. Sen tågade vi bil till Dragons genrep som slutade med middag och kaffe hos mig med mamma och dotter af Kleen.
På tisdag ska jag leka med Cillo och sen ska vi nog dra ut med båten och åka wakeboard på onsdag. Hur bra börjar din semester? Min fortsätter med en resa till Finland för att tävla EM med älskade laget. Booya!


Kommentarer
Postat av: bella

haha ska vi kolla på matchen på onsdag eller? Spanien-Tyskland haha

2010-07-05 @ 00:26:51
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0