Huuuuur bra dag?

Igår toppade typ alla dagar på året. Först "åkte" jag wakeboard med bror min, Cillo och Jos i Farstaviken (jag har störd träningsvärk idag) sen hade Eagles och Fabest genrep inför EM i helgen. Jag undrar, kan man känna sig mer lugn inför en tävling än vad jag känner mig nu? Är jag typ farligt lugn? Jag känner samma lugn som jag kände innan DM och SM, så det bådar ju gott i alla fall. Jag pratar inte om några placeringar nu, jag pratar om att leverera... som vi alltid gör.
Varning: Nu måste jag fucka ur lite.
PÅ ALLT DETTA SÅ VANN SPANIEN MOT TYSKLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPANIEN ÄR I VM-FINAL SAMMA HELG SOM JAG TÄVLAR. KÄNNS HELT JÄTTE AS BRA! Fråga Cillo och Ida om jag var glad igår...

Kommentarer
Postat av: Gini

Jättehärligt gumman.

Lycka till imorgon!!!!!!!!!!!!!!!

Kram mamma

2010-07-09 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0