Insatt fotbollstjej, 5 år

Okej att man kan gilla fotboll och skrika och hoppa av lycka när Spanien vinner fotbolls VM, det gjorde jag. Min familj såg matchen i Spanien. Min syster var kanske gladast av alla att Spanien vann. Det var ändå två dagar sen matchen spelades och jag ringde mamma nyss för att checka lite grejer inför min resa om några timmar. Då tar Lova mobilen och säger "Sara, vet du vilka som vann igår? Det var SPANIEN som vann!!" "Ja, visst var det roligt Lova" säger jag då och försöker hålla kvar samtalet med att fråga om hon badat något i poolen. Då får jag som svar "det var bara det jag ville säga, nu kommer mamma. Hejdå!" Jaha, tack för den dissen då. Det var inte jag som var viktig utan det viktiga var att Spanien vann "igår". Småtjejer alltså... men visst var det härligt att dom vann! Riktigt härligt.
Nu ska jag fixa det sista inför min resa, ni får gärna komma och joina mig på arlanda klockan 14, jag har aldrig åkt flygplan helt själv. Aaaaaaaaaaaaaah!
Mot Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0