Lite-jättemycket att göra

Idag har jag jobbat i ca 14 timmar, från kvart i åtta på morgonen till halv elva på kvällen. Dagis och Coop, min vanliga runda ni vet. Jag är inte trött alls. Dagis var kul och vi fick dessutom lite action på Coopet, visserligen hände detta en kvat innan vi skulle stänga, vilket ledde till att det blev lite övertid. Men det var kul, eller inte kul, mer spännande. Sen fick jag skjuts hem av en människa som pundarfjortisarna verkar ha slagit vad om... gällande mig och personen i fråga dåra. När vi sätter oss i bilen hör man från fjortis-hästhörnan i Orminge Centrum "vafaaan jag sa ju det om dom!" Sånt är alltid lika kul, jag verkar ha missat något hos mig själv där. Imorgon är det samma tider som gäller, eller jag börjar tidigare på dagis, yeeeeeeeeeeeeeeeah!

Men jag ska inte klaga, jag jobbar 10 pass den här veckan (juste det är redan fredag imorrn) men nästa vecka jobbar jag antagligen bara måndag sen är jag ledig! Då är det EM i Finland och sen off to España. (Om Spanien kommer till final i VM kommer jag vara jäävligt avundsjuk på min familj som redan då befinner sig i landet. Fanfördomalltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0