O-karma. Som fa-an!

Jag har lite ångest för något jag INTE gjorde idag. Jag, Cillo och Hanna sitter på en uteservering på Sveavägen. Cillo och Hanna är inne för att hämta mat. När jag och resten av gästernas sitter ute och glassar i solen dyker en fiskmås ner på bordet framför mig (ni vet att jag är aprädd för fåglar) och roffar åt sig hälften av all mat som ligger på tallriken. Alla andra gästerna börjar gapskratta medan jag är livrädd. Det jag inte förstod... som de andra gästerna förstod var att gubben som hade beställt maten inte var klar, han var bara inne en sväng. När gubben kommer tillbaka fortsätter han äta av samma mat som fiskmåsen suttit och drägglat måsslem över. Jag övervägde att gå fram till honom och fråga om maten fortfarande smakade gott pga incidenten men vågade inte. Nu i efterhand ångrar jag mig, tänk om gubben ligger på akuten nu. J O B B I G T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0