Superfin dröm, verkligen.

Hur ofta drömmer man att man är med två kompisar på ett museum och ska shoppa? Hur ofta händer det att det fortsätter med att man träffar en blind gubbe som de tre tjejerna ska leda av bussen, ena tar pinnen, den andra ledhunden och den sista tar gubben (råkade vara jag). Första tjejen blir kvar på bussen med pinnen, den andra tappar bort hunden och den tredje står som ett fån med gubben på busshållplatsen. Sen "springer" vi runt och letar efter alla, jag lämnar gubben på busshållplatsen för att kunna jaga tjejerna lite bättre. Då kommer man på att man lämnade väskan hos gubben med mobil och allt, kortslutning i hjärnan... till slut hittade jag tjejerna och gubben fick sin pinne. Men hunden är fortfarande borta. Stackarn. (Gubben råkade dessutom vara en av stammisarna på jobbet, bara det att han inte är blind i verkligheten. Hm)
Jag var lite smått förvirrad när jag vaknade så jag var tvungen att skriva bort drömmen. 

Nu ska jag klä på mig och sen lunka till jobbet. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0