Känn dig fri

Tänk vad vädret kan göra! Går inte alla omkring nu och är helt jättelyckliga eller? Jag gör iaf det... finns inte en chans att jag kommer bo i det här landet vintertid när jag blir pensionär, España säger jag då - kör en "morfar" liksom. Känner man sig inte väldigt fri och lycklig när det är sol ute? Ännu mer fri och lycklig känner man sig när man kör bil i solen. Jag har förstått att där langar man väldigt mycket känner-mig-fri-för-jag-äger-världen-känsla. Jag har ju försökt köra så mycket som möjligt nu när vi varit lediga från träningen, men det är ju lika skönt och behövligt att vara ledig från träning som man längtar efter att få börja igen (söndag). Nu har vi en tävling kvar på säsongen och vi ska göra den till den bästa. Hittills har det gått väldigt bra för oss, med två guld i bagaget av två möjliga. Bara att kötta på. Jag längtar typ ihjäl mig.

Apropå att känna sig fri, ni kommer ihåg musikvideon vi var med och spelade in för flera månader sen? Här har ni den.

De svartklädda tjejerna, det är vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra video och låt!!!!!!!!

2010-05-20 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0