Home sweet home, typ.

Nu har jag varit med Frida i två dagar och en natt, jag är så jävla trött på henne.
Elleeeer? Nej, vi har haft det förhimla kul. Ni vet snackat om hur vi hade det när vi var små skitungar och mobbat folk på facebook. Igår var vi hemma hos mig och käkade sushi sen till Fridas småtjejers träning och efter det hem till Frida. Jag älskar ju att vara hos henne, det är liksom nästan som att vara hemma eftersom jag också bodde på Båthöjden förut. Snacka om att man får upp minnen när man går förbi lekplatsen och Gropen.
Nu sitter vi och kollar på Greys, eller Frida kollar... det är någon gubbe som skjuter folk på sjukhuset så det är väääärsta dramat. Går inte riktigt att kommunicera med henne just nu. Jag ska göra ett försök, hööörs!


Kommentarer
Postat av: Mindy

aaa det var bara typ bästa avsnittet i världhistorien!! du borde ta efter frida mer

2010-05-25 @ 16:46:36
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Fritz

Håller starkt med Mindy! Nu är säsongen dock över, men till hösten!!! Du följer liksom inte ens GG, kaaatastrof!! Hahah, gillar dig dock ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0