Jyckar alltså, akta er!

Jag överlevde bilkörningen här om dagen... men körde nästan på en hund. Hur dumma människor finns det på en skala? Typ jävligt dumma! Här kommer jag och kör bil på en smal grusväg, precis i en brant(!) nedförsbacke springer en hund (lika liten som en chihuahua) ut på vägen, jag tvääärnitar och där står vi då mitt i en nedförsbacke med en hund skällandes utanför dörren. Han/hon hade hittat ett hål i staketet på tomten och passade på att skicka några extra hjärtklappningar till mig genom att springa framför bilen, fan för dom som inte har koll på sina jyckar! Mamma, som inte ens såg hunden fick mest panik för att jag då var tvungen att starta i en brant nedförsbacke vilket jag inte gjort tidigare. Det gick galant. Jag sitter ju här!

Nu ska jag duscha, övningsköra och sen åka till Frida för lunch! Grymt-bra-dag satsar jag på att det blir, vi toppar det ju med träning ikväll. Joorååhsatte, living the dream.


Landslaget 2010


Kommentarer
Postat av: Coach K

Var är bilden på din opening stunt?!

2010-05-05 @ 11:44:20
URL: http://karoliiinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är Mickan som sitter på den! Hon får kirra det där. Tror Cicci tog en bild också, om jag inte minns fel.

2010-05-05 @ 13:16:00
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0