SJUKt kul.

Jag är sällan sjuk men när jag väl blir det slår det till ordentligt. Igårkväll hade jag en konstig känsla i magen och i natt spydde jag konstant (om ni vill veta). Nu är det lite bättre, efter att jag sovit typ hela dagen. När jag vaknade för några timmar sen trodde jag att det var söndag och jag tänkte smsa Coach K och säga att jag nog inte kan komma på träningen idag, hade jag orkat sträcka mig till mobilen hade coach blivt väldigt tveksam till mitt tillstånd kan jag tänka mig.
Nu sitter jag och tittar på filmer som får mig att skratta, alltså egengjorda filmer. Sen har man ju dragit SM filmerna ett par gånger också...


1 När Emelie inte alls lär sig dyka på Zakynthos.
2 När Malin visar måttet på hennes balans i Lund.
3 När Cillo är full like a kastrull i Spanien.
4 När Carro rasar sitt höga korthus i Åhus.


Kommentarer
Postat av: Bella

alltså

1. HAHAHAHA till Emlan_kram:s film på Zakynthos. Det var typ 500 gånger roligare in real life så att säga, kan jag tala om för er alla.

2. Malins film från Lund, får mig fan alltid på bra humör. HAHAHA. Så himla bra (och rolligt)

2010-05-23 @ 04:14:25
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0