Thai take away.

I lördags efter jobbet åkte jag hem till Frida Å (shit vad kul det är att säga Frida Å igen, hon hatar ju "Frida Å" eftersom hon alltid blev kallad för det i skolan av lärarna, men det är en annan story) för att ha tjejmiddag. Hon har ju kommit hem från Thailand där hon befunnit sig halva livet känns det som, nästan nio månader. Kul om hon skulle kommit hem med en bebis just för att det råkade vara nio månader muahaha. Kunde ju jag tro. Välidgt trevligt var det iaf och vi hade mycket att prata om märkte vi. Efter middag och snack drog tjejerna in till stan och jag tog en promme hem. Jag är ingen partypooper eller så utan jag skulle faktiskt jobba kl 10 igår, då väger några fler timmars sömn rätt mycket jämfört med en ölrunda som skulle betyda colarunda för mig. Comprende?


Hon har ju inte alls haft det bra där.
(Igår var Eagles lika bäst som alltid, och fan... för att inte nämna Fabest.)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha här ser man verkligen vilket hårt liv jag levde där nere. skönt o va hemma igen :D

2010-05-23 @ 14:52:03
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0