Ingen är smartare än världens äldsta människa.

Tänk vilka problem man har som liten. Man måste ha tröja OCH fleece när man cyklar till dagis, man får bara en glass efter middagen, det är inte onsdag just idag vilket betyder att det inte är gröt till frukost på dagis, det finns ett stopp när presenterna på kalaset tar slut, låten "Manboy" är bara ca tre minuter lång mm. Jag snackar om Lova nu alltså, antar att de flesta ungar i Sverige är som hon. Men det största prblemet hon hade i morse var att det inte är lördag varje dag... det kan jag nästan hålla med om, man vill ju vara ledig. Men det var inte det som var poängen för henne. Hon menade att om det är lördag varje dag då får ju hon kolla på "Wildkids" varje dag! Shiiit, vilken dröm. Det var liksom det bästa hon kunde tänka sig, Wildkids varje dag. Fan vad jag är mycket smartare än henne vill jag då komma fram till, om man ska snacka veckodagar skulle jag vilja att det var fredag och lördag om vartannat för då har man ju något att längta till, dumass! Men fatta alla dom gamlingar som tänker likadant om sånna som mig. "Gud vilken osmart brud, tur att man passerat det stadiet. Hur i all världen kan det första hon önskar sig vara en ny dator/mobil?!" Att visdom kommer med åren kan ju ingen neka till.

Kommentarer
Postat av: Gini

haha.. sant!!

2010-05-24 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0