Helgen i text och bilder.

Vi kör en liten resumé av helgen då! På valborg käkade jag tapas med några tjejer från gamla klassen + Bella, tjejerna drog vidare på fest men jag och Bella bestämde oss för att möta mina cheer-tjejer och slira på stan. Helt plötsligt var vi typ Eagles på Grodan, svinkul, för där mötte vi även hela Fabestos. Jag och Melissa har bestämt att vi kör nya träningstider nu: 01-03 fredag och lördag på Grodan. Högt i tak, musik och massa spotters på dansgolvet. Kanonbra! 
Efter det var det sandhamn som gällde, Bellas päron hade redan seglat ut båten så vi tog färjan. Mannen som ligger bakom min favoritfilm, Peter Magnusson la till bredvid oss också, hur coolt? SÅ coolt! En riktig dunderhelg blev det med fest på Seglarhotellet, promenader runt ön, klättring upp för sandtorn och 35åriga snubbar som raggade. Även om jag hade kunnat hantera dessa idioter själv så var Andreas, Bellas bror med på ett hörn och schasade iväg dem. Grabbarna/gubbarna ville inte riktigt förstå pikarna från oss vilket gjorde det hela ännu roligare. Samtidigt försökte John (en kompis) styra efterfest som just dessa gubbar förstörde genom att försöka närvara.
Andreas kommentar när de frågade om vi ville ha efterfest med dom: "Men hörru Pinocchio, gå och lägg dig!"

      

Jag måste berätta om en grej som höll på att hända igår när jag körde bil också. Men det får bli senare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt det ser ut...

2010-05-04 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0