På banan...

... eller så har jag spårat ur, vet inte riktigt. Det är en vecka kvar tills vi åker och jag börjar få den här paniken nu. Helt plötsligt var det jättemycket man ska göra och jättemånga man vill träffa.
Efter middagen med farmor och farfar blev det utgång med Malin, henens bror och deras pack på "Sommar", det var sista kvällen och John serverade äckliga "rom och cola" i baren. Bäähk. Jag hann sova någora timmar för att igår morse gå på bio med syster och sen raskt till jobbet. Jag var i min egna lilla bubbla hela dagen. Hade inte riktigt vaknar när klockan slog 20.30 och jag skulle HEM från jobbet.

Nu är jag helt plötsligt inne på sista jobbvekan på 3.5 månader... ingen panik alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0