SD

Ni kanske kommer ihåg att jag tidigare i somras skrev väldigt kort om en incident som jag bevittnade utanför Mc Donalds, angående några Sverigedemokrater (jag kallade dem för rasister i inlägget) som betedde sig aggressivt mot en person som argumenterade emot och inte delade deras åsikter? Nu har det kommit upp på Youtube, i Expressen och Metro. ÄNTLIGEN säger jag. Hoppas att folk blir mer övertygade om vad SD är för slags "parti" och att de inte har någoting med riksdagen att göra, eller de har närmare bestämt inte något med någonting att göra!
Jag läste en bra sak som Anders Borg sa: "Den som gillar Sverige röstar inte på SD"

Här har ni händelsen i Expressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0