Sömnpiller är skit. Film, mycket bra!

Jag förstår inte riktigt vad det är med mig. Så fort jag sätter på en film somnar jag, sån var jag inte förut! Jag har försökt titta på samma film i tre dagar nu men aldrig hunnit till slutet. Antingen är det jag som är dö-trött eller så är filmen riktigt kass. En blandning kanske. Nu har jag precis vaknat (efter att ha försökt titta på en film) av att Malin ringde. Det blir tjejerna ikväll, ska bli supermysigt! Även om jag, Hanna och Malin utgör hälften av skaran som ska med är det ändå kul att ses nu innan vi åker haha.
Powerwalken var för i övrigt suuuperskön, även om batterierna till ipoden dog efter halva rundan... jag tänkte ju göra PW till en morgonvana när jag är borta och luffar, så varför inte börja redan nu?!

Imorgon ska vi till thailändska ambassaden, spännande!


Så går det när Malin är med i bilden. Längtar tills ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0