DUNDERHELG

Ja ni, nu ligger jag hemma med den som jag kallar det komma-hem-från-värmen-förkylningen. Dock har den inte brytit ut lika hårt på mig som på Malin och Hanna. TA I TRÄ!
Emlan har dragit till Englandet och hejdå-kvällen hos henne var mycket trevlig. En ännu trevligare kväll hade vi i lördags då hennes syster Therese och vår (inte längre iofs) kollega Richard fyllde år. Folk gick ut hårt med discotemat de hade. Det var affron och glitter överallt. RIKTIT lyckad kväll.

Om det är nåon som undrar vad jag tänker på när jag är ute med massa barn klockan 8 exempelvis en måndagsmorgon så är det inte alls våra härliga dagar på stränderna i asien... inte alls. Jag längtar ju inte alls tillbaka nu.


Disco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0