NYTTIG DAG

Jag vet, det blir rätt ointressanta inälgg här i bloggen just nu. Det händer inte så myckt, eller så är det just det, att det händer så mycket.

Idag hade vi slitgöra på jobbet. Typ halva dagiset är magsjuka och nu två kollegor. Jag väntar (inte) på min tid för magsjuka. Det passar inte mig just nu...
Efter jobbet tog jag tag i mina garderober och är klar NU. Jag ska vara ärlig och säga att jag trodde att jag skulle ha lite mer att slänga än jag faktiskt hade. Det är bara att komma och plocka om ni vill ha nåt!

Något helt annat jag fick reda på idag var att alla mina bilder från Indonesien, Malaysia och Vietnam har försvunnit från USB-minnet jag lämnade in för virussökning. Vad fa-an vill alla hackers som håller på med skit på datorerna, skaffa er ett riktigt liv! Ingen kan ändå bli nästa Lisbeth Salander... puckon.
Nu får jag vänta på mina resekamraters bilder. Tur att vi hade två till kameror.

Imorgon då. Imorrn ska Emelie ha hejdå-kväll hos henne. Efter helgen drar hon till London på obestämd tid, kul att jag inte hunnit träffa henne efter min hemkomst. Men Emlan, du kommer ha en grym tid. Lova att du kommer tillbaka bara!


Tjejen med de långa benen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha "tjejen med de långa benen" du är kul du!:)

2011-01-14 @ 17:28:34
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0