TRION

Back to normal. Eagles träning igår var jääädra kul att se och yes jag skrev SE. Satt på bänken med coaches och hejade på tjejerna. DM blir en intressant upplevelse för mig. För första gången ska jag se på från sidan när de rockar mattan.
Efter träningen åkte jag Cillo och Hanni hem för att avnjuta en tacos måltid med Titti och Steffe. Back to normal i Haninge. Fasen vad jag saknat mina flicks!

Hanna drog till gymmet och sen till jobbet i morse, nu ska jag och Cillan in mot stan och mysa runt. Får se om jag kan njuta till fullo när det är så varmt och skönt hemma, jag sov nämligen mellan tjejerna i mjukisbyxor, kofta och strumpor inatt. Tydligen har jag blivit jordens mes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0